Tii o roată de rezervă în mașină? E suficient pentru a nu avea o pană de cauciuc? Cum ar fi, însă, dacă ai evita această neplăcere și ți-ai echipa autoturismul cu un set de anvelope bune?
Atunci când conduci zilnic pe distanțe mari și te confrunți cu un trafic infernal, cred că ești de acord că e necesar să alegi pneuri din categoria middle sau top.
ADAC testează constant sistemele de asistență la frânarea de urgență și evaluează aspecte ce țin de aderența cauciucurilor pe suprafața uscată, umedă și pe zăpadă sau distanța de frânare, ceea ce conduce automat către un alt criteriu important, în speță, stabilitatea mașinii la viraje.
Anvelope bune ce primesc note mari de la ADAC
Anvelope bune sunt cele confecționate din materiale care asigură o aderență sporită indiferent de suprafață. Acestea rezistă mai mulți kilometri, scad consumul de carburant și nu fac zgomot exagerat în timpul mersului.
Scorul mare al pneurilor este determinat de fiabilitate, ce poate fi constatată în condiții meteo nefavorabile, atunci când trebuie să frânezi brusc și ai nevoie de control total asupra mașinii.
Specialiștii apreciază faptul că o anvelopă este proiectată să reziste aproximativ 75000 de kilometri. Totuși, factori precum: aderența pe carosabil, temperatura exterioară și reglajele de direcția mașinii, accelerează procesul de uzură.
Dacă mașina ta se deplasează mai repede și consumă mai puțin carburant-felicitări! – înseamnă că ai echipat-o cu anvelope bune.
Așadar, testările de pneuri oferă răspunsuri la întrebări de genul: “Care este cea mai bună anvelopă?” “Care este cea mai sigură”?
Mai rămâne doar să te echipezi corespunzător, în funcție de anotimp, pentru că viața ta este neprețuită, iar siguranța la volan:imperios necesară!
Și…hai să îți dau un tips: top anvelope bune în această iarnă, conform celor de la ADAC, rămân, în ordinea “numerelor de pe tricou” 😊: Michelin Pilot Alpin 5, Goodyear și Continental.
Drum bun, fără incidente!