e despre anvelope foarte ieftine, nu despre femei

Despre calitate, siguranta si anvelope foarte ieftine

Fiecare isi doreste anvelope foarte ieftine, dar cum puteti fi sigur ca sunt calitative? In afara de frane, anvelopele sunt probabil partea masinii pe care ati dori cel mai putin sa se defecteze. De aceea, am discutat cu expertii pentru a ne asigura ca facem alegerea potrivita, fara a arde prea multi bani.

Inainte de a intelege cum ar trebui sa va inlocuiti anvelopele, este important sa stiti cand ar trebui inlocuite. Evident, va trebui sa inlocuiti sau sa reparati anvelopele care se dezumfla sau explodeaza, dar vor trebui, de asemenea, inlocuite dupa o uzura suficienta.

„Anvelopele sunt considerate uzate din punct de vedere legal atunci cand adancimea benzii de rulare atinge 2/32 inch. Desigur, puteti achizitiona un indicator de adancime a benzii de rulare ieftin pentru a va ajuta sa va masurati anvelopele.”

anvelope foarte ieftine

Nu te lasa furat de imagine, vorbim despre anvelope foarte ieftine

Acum ca stiti cand sa va inlocuiti anvelopele, puteti obtine anvelope foarte ieftine si sigure? Ei bine, mai intai, trebuie sa specificati exact ce inseamna sigur.

Ce este o anvelopa „sigura”?

O anvelopa nesigura NU este dimensionata sau evaluata corespunzator pentru a va sustine in mod adecvat vehiculul pentru sarcinile si vitezele de care este capabila. Cumpararea anvelopelor mai mici pentru a economisi bani nu este niciodata recomandata.

„Anvelopele trebuie sa poata sustine greutatea bruta a unui vehicul, definita ca greutatea vehiculului insusi plus greutatea maxima a capacitatii sale de incarcare. Un decapotabil cu doua locuri si un portbagaj mic are o capacitate de transport mult mai mica alte masini. Toti producatorii de vehicule specifica sarcina minima pe care trebuie sa o suporte fiecare anvelopa.

Daca scopul este sa achizitionati anvelope foarte ieftine fara a sacrifica siguranta, atunci dimensiunile, sarcina si viteza trebuie sa fie in parametri. De asemenea, retineti ca o anvelopa mai ieftina poate sa nu dureze la fel de mult, asa ca decizia de cumparare ar trebui sa ia in considerare si cat timp intentionati sa le si utilizati.

anvelope si pantofi cu toc

Cu sau fara pantofi cu toc la volan?

In Europa, a purta pantofi cu toc la volan nu este impotriva legii, dar asta nu inseamna ca ar trebui sa purtam tocuri cand conducem. De ce? Pentru ca pantofii ne afecteaza capacitatea de a conduce, iar tocurile, oricat de stralucitoare, sunt probabil cea mai proasta alegere pentru siguranta. Iata ca nici azi nu vorbim despre anvelope. 🙂

Cum va afecteaza pantofii capacitatea de a conduce?

Cand conduceti, picioarele si gleznele lucreaza din greu folosind pedalele pentru a accelera, frana si elibera ambreiajul. Prin urmare, este important ca alegerea incaltamintei sa va ofere libertate de miscare a picioarelor si sa va permita sa mentineti un control mai bun asupra masinii.

De ce este atat de periculos sa avem pantofi cu toc la volan?

femei tocuri masini anvelope

Pe langa deteriorarea pantofilor pretiosi, acestia pot provoca un accident, deoarece atingerea pozitiei si actiunii corecte a pedalei necesita calcaiul piciorului sa atinga podeaua. Daca conduceti cu tocuri, atunci calcaiul este ridicat si nu veti putea judeca cat de multa presiune trebuie aplicata pedalelor. Nu numai asta, dar calcaiul s-ar putea prinde si de covoras sau s-ar putea bloca sub pedala. Nici cele mai bune anvelope nu va pot ajuta sa mentineti stabilitatea in acest caz.

Cum alegeti incaltamintea corecta pentru a conduce in siguranta?

Totul se reduce la talpile pantofilor. Talpile groase va impiedica picioarele sa simta pedalele si sa judece cantitatea corecta de presiune care trebuie aplicata. Alegeti pantofi care au o aderenta buna pe talpi, astfel incat sa nu alunece de pe pedale.

Sfat:

  • Pastrati o pereche de incaltari in masina pentru a conduce. In acest fel, puteti sa renuntati la tocuri si sa conduceti in siguranta.
  • Al doilea sfat: asigurati-va ca aveti anvelopele potrivite sezonului, pentru a beneficia de un dublu de siguranta la volan.

Pentru a ramane in siguranta si pentru a va deplasa in voie, faceti alegerea sensibila a incaltamintei si a anvelopelor masinii. Ajungeti la destinatie fara probleme, facand alegerile potrivite.

anvelope si scaune auto copii

Utilizati un scaun auto pentru copii in timpul calatoriilor

Astazi este una din acele zile in care suntem seriosi, in care nu vorbim despre anvelope ci despre siguranta copiilor si necesitatea unui scaun auto.

Incepand cu prima calatorie a copilului acasa de la spital, parintii trebuie sa se asigure ca siguranta copiilor in masina e o prioritate. Ranirea neintentionata este principala cauza de deces la copii. Mai multi copii mor in accidente de masina decat in orice alt tip de ranire accidentala. Protejati-va copiii asigurandu-va ca ei calatoresc in siguranta.

Siguranta copiilor in masina e o prioritate

Utilizarea unui scaun de siguranta pentru copii este cea mai buna protectie pe care o puteti oferi copilului tau atunci cand calatoreste cu masina. Daca aveti nevoie de ajutor la instalarea scaunului de siguranta sau doriti sa fiti sigur ca ati procedat corect, exista statii de inspectie a scaunelor pentru copii in toata tara. In acelasi timp, anvelopele masinii sunt si ele importante atunci cand vine vorba de siguranta copiilor in masina. Avand stabilitate in timpul mersului si asigurandu-ne ca anvelopele sunt adaptate sezonului, avem o masura de siguranta in plus.

anvelope, masini si scaune copii

Pe langa anvelope, airbagurile sunt si ele un aspect important. Acestea au fost concepute pentru adulti. Dar copiii mici pot fi raniti sau chiar ucisi daca circula pe scaunul pasagerului din fata si se deschide un airbag. Pentru a proteja copiii de ranirea prin airbag:
Toti copiii sub 13 ani ar trebui sa calatoreasca intotdeauna pe bancheta din spate. Toti pasagerii trebuie sa aiba centurile de siguranta cu catarama. Daca masina dvs. nu are un scaun din spate si un copil cu varsta sub 13 ani trebuie sa stea in fata, impingeti scaunul pasagerului cat de departe posibil.

Copiii cu varsta de 3 ani sau mai mult si cu o inaltime de pana la 135 cm trebuie sa foloseasca un scaun adecvat pentru copii atunci cand calatoresc in masini. Sunt permise cateva exceptii.

Scaunele pentru copii orientate spre spate nu trebuie utilizate pe scaunele cu airbag frontal activ. Pentru siguranta copiilor in masina, daca sunt prevazute centuri de siguranta, nu puteti transporta mai multe persoane in spate decat exista scaune prevazute cu centuri sau dispozitive de retinere.

faruri de ceata

Faruri de ceata si utilizarea lor

Azi nu vom vorbi despre anvelope auto, ci despre faruri de ceata. Primavara si toamna, din cauza diferentelor de temperaturi se formeaza ceata si nu mare mi-a fost mirarea sa descopar ca unuii soferi nu stiu sau ignora necesitatea de a merge folosind faruri de ceata.

In ce conditii folosim faruri de ceata?

Poate nu stiai, dar poti folosi luminile de ceata doar atunci cand aceasta iti impiedica cu adevarat vizibilitatea dar si atunci cand ninge abundent, pe viscol si in cazul acelor ploi torentiale care uneori te obliga sa tragi deapta.

Vizibilitate mai mica de 50 de metri

E foarte important sa folosesti lumina de ceata fata si lumina de ceata spate (lumina rosie) atunci cand ceata este puternica si vizibilitatea este scazuta. Ai nevoie sa fii usor de vazut de cel care vine din spate, pentru ca indiferent cat de performante sunt anvelopele lui auto s-ar putea sa nu fie suficient pentru a frana la timp.

Nu folosi farurile de ceata atunci cand luminozitatea este buna, ii vei orbi pe cei aflati in trafic. Daca nu esti atent si le folosesti abuziv, te poti alege cu amenda si vreo 3 puncte de penalizare. 😉

Nu folosi faruri de ceata noaptea

Luminile de noapte nu trebuie confundate cu cele de ceata. Foloseste lumina alba pentru a imbunatati vizibilitatea pe timp de noapte si fii atent sa nu ii deranjezi pe ceilalti participanti la trafic. Stii ce vreau sa zic!

Asadar, foloseste farurile de ceata doar in conditii meteo extreme. Au fost dezvoltate doar pentru astfel de situatii. Nu uita sa reduci viteza, sa o adaptezi la conditiile meteo. Foloseste-le alaturi de faza scurta, faza lunga inrautateste situatia.

Verifica starea starea lampilor sau proiectoarelor de ceata

E toamna. Ti-ai verificat sau schimbat anvelopele? Noaptea temperaturile sunt la gradul de inghet in timp de ziua sunt in jur de 15-17 grade. Dimineata, ceata e densa si in anumite zone se circula greu. Verifica starea farurilor de ceata si foloseste-le responsabil.

anvelope pirelly si porche taycan

Anvelope Pirelli si iarna trece fara griji

Exista cateva mari avantaje oferite de anvelope Pirelli. Principala lor atributie este faptul ca sunt anvelopele perfecte pentru conditiile climatice de iarna. Pirelli sunt cunoscuti pentru ca au una dintre cele mai bune anvelope fabricate pentru a face fata conditiilor de iarna.

Daca nu va pricepeti atat de bine la masini sau anvelope, atunci probabil ca nu veti sti care este diferenta dintre anvelopele de vara si anvelopele de iarna. Atunci poate ca este o idee buna sa aruncati o privire la postarile noastre anterioare de blog pentru a afla ceva nou.

Pirelli si Salonul Auto de la Geneva

Mediul si inovatia sunt doua aspecte fundamentale ale noii mobilitati. Aici noile anvelope Pirelli ofera o contributie bogata pe ambele fronturi. Lansate la Salonul Auto de la Geneva din 2019 si disponibile pentru cele mai avansate masini, anvelopele lor ofera o serie de avantaje. In primul rand vorbim de rezistenta scazuta la rulare, care mareste performanta masinii, reducand in acelasi timp consumul.

Un alt avantaj cheie este reducerea zgomotului, pentru confort maxim si pentru a sublinia linistea din interiorul cabinei. La masinile electrice, motorul nu mai este sursa primara de zgomot. Astfel, combaterea frecventelor sonore produse de anvelope este cheia crearii unei atmosfere foarte silentioase.

In cele din urma, o prindere imediata pentru a musca instantaneu asfaltul, pentru o evadare rapida. Exista si o alta caracteristica care merita mentionata: o structura special conceputa pentru a suporta greutatea unui vehicul alimentat cu baterii.

pirelli si porche

Ce au in comun anvelopele Pirelli si Porsche Taycan?

Prima masina care se potriveste cu anvelope Elect este Porsche Taycan. Inginerii Pirelli au dezvoltat o anvelopa specifica P Zero Elect pentru Taycan, acum disponibila ca echipament original. Pentru a valorifica performanta fenomenala a masinii, era normal ca aceasta sa fie echipata cu anvelope Pirelli. Acest lucru ofera cele trei avantaje explicate mai sus: rezistenta redusa la rulare, zgomot redus la drum si aderenta imediata. Totul in siguranta perfecta!

Datorita compusului lor mai moale, aceste anvelope de iarna ofera o tractiune excelenta, ceea ce este deosebit de dificil in cazul masinilor electrice. De asemenea, asigura o franare sigura, totul in avantajul sigurantei. Acest lucru este posibil deoarece anvelopa a fost conceputa special pentru a se potrivi caracteristicilor unice de performanta ale masinilor electrice.

anvelope 4x4

Anvelope 4×4, universale sau nu?

Nu am vorbit de ceva timp de anvelope 4×4. Azi, cred ca ar trebui sa le aducem in discutie, mai ales ca num,arul de masini 4X4 este in crestere.

Anvelope 4×4 sunt folosite pentru tractiune pe toate tipurile de suprafete, inclusiv pe drumuri neasfaltate. Acestea combina designul anvelopelor de teren cu manevrabilitatea anvelopelor pentru sosea. Este important sa retineti ca un set de anvelope 4×4 nu pot fi folosite ca anvelope universale. In cele ce urmeaza va vom prezenta mai multe informatii despre acestea:

Avantaje anvelope 4×4

Design inovativ. Acest design imbunatateste tractiunea anvelopelor pe suprafete de teren. Exista multe elemente a benzii de rulare care asigura o buna aderenta pe stanci si noroi, precum si o manevrabilitate adecvata pe drumurile asfaltate.

Pereti laterali intariti. Peretii laterali grosi sunt prezenti pe unele modele de anvelope 4×4, oferind mai multa aderenta. Acestea sunt, de obicei, anvelope mai agresive, facute pentru camioane mai grele si pentru utilizarea in teren. De asemenea, camperii folosesc adesea anvelope ranforsate, deoarece aceste vehicule au o sarcina mai mare de transportat.

despre anvelope 4x4

Operabilitate inalta. Anvelopele 4X4 ofera o manevrabilitate usoara. Cu toate acestea, anvelopele de iarna au inca un avantaj fata de altele datorita modelului benzii de rulare si compusilor de cauciuc.

Zgomot. Anvelopele 4×4 sunt mai zgomotoase decat anvelopele obisnuite datorita designului benzii de rulare. Acestea au modele a benzii de rulare care fac un zgomot mai puternic. Acest lucru face ca aerul care trece prin ele sa sune diferit, dar in mare parte fluxurile de aer se anuleaza reciproc.

Durata de viata mai scurta. Cauciucul mai moale al anvelopelor inseamna o durata de viata mai scurta a benzii de rulare. De retinut ca nu este mai mica decat media de 40.000 de mile. Astfel de compusi ajuta anvelopele pentru toate terenurile sa ofere performante adecvate pe toate suprafetele. Exista mai multe modele de anvelope 4×4, cu un kilometraj de 50.000-70.000.

Predispozitie la uzura. Anvelopele 4×4 sunt predispuse la uzura datorita designului lor, deoarece cu cat anvelopa este mai dura, cu atat se poate uza mai mult. Cauza principala este de obicei controlul insuficient de catre amortizoare. Verificati-le din cand in cand si asigurati-va ca rotiti anvelopele la fiecare 6.000-8.000 de km. De asemenea, acordati atentie elementelor uzate ale echilibrului rotii si anvelopei.

Astea fiind spuse, le uram drumuri line si fara incidente consucatorlor de SUV-uri, Jeep-uri sau camper-uri.

anveope all seasons avantaje

Anvelope all season-de ce se numara in preferintele soferilor?

Inlocuirea anvelopelor este o problema eterna cu care se confrunta fiecare sofer la fiecare sase luni. Principalul dezavantaj este ca nu se poate programa in avans. Nu se stie niciodata exact daca zapada va cadea in curand, cat va dura, daca va fi urmata de soare, etc. Aici va pot fi de ajutor niste anvelope all seasons.

Pentru anvelopele de vara, se utilizeaza cauciuc solid si au o banda de rulare mica. Curbele speciale de pe anvelopa impiedica uzura prematura. Aceasta este o optiune pentru o temperatura de +7 grade, deoarece la frig proprietatile materialului se pierd, se crapa si se rupe, iar riscul de accidente creste.

Pentru anvelopele de iarna se foloseste cauciuc mai moale, care nu este atat de sensibil la frig. Materialul elastic ofera o aderenta mai buna pe drumurile inzapezite sau inghetate. Modelul benzii de rulare este mai lat. Vara se uzeaza mai repede, ceea ce afecteaza manevrabilitatea masinii.

anvelope all seasons economice

Pentru anvelope all seasons se foloseste cauciuc de densitate medie. Banda de rulare este relativ mica, dar cu toate acestea, anvelopele de acest gen sunt de preferat. Aceasta este o optiune buna pentru temperaturi de la -10 la +5 grade, altfel performanta scade semnificativ.

Avantaje anvelope all seasons

Nu este nevoie de schimbare constanta a anvelopelor. Acest lucru inseamna ca puteti economisi la service-ul auto si veti avea mai putin de munca.

Pretul anvelopelor all seasons este mai mic decat al celor de iarna; puteti economisi astfel din costurile achizitionarii de noi anvelope.

Nu este necesar sa ne gandim unde si cum sa depozitam anvelopele de sezon. Este suficient sa le monitorizam starea si echilibrul.

Aceasta este cea mai buna optiune in extrasezon si in iernile schimbatoare. In zonele cu ierni ploioase, anvelopele  pentru toate anotimpurile sunt semnificativ mai bune decat anvelopele specializate de iarna.

Daca folositi rar o masina, este mult mai economic. Daca stiti ca nu veti conduce atat de mult, nu are rost sa investiti in cauciucuri. Atunci cand anvelopele all seasons va ofera tot ce aveti nevoie, puteti merge la drum linistiti.

Depozitare sau stocare anvelopelor de iarna

Unde pot fi depozitate anvelopele de iarna? Aceasta este o intrebare pe care poate nu toata lumea si-o pune, insa starea anvelopelor este un lucru important pentru orice sofer. In cele ce urmeaza vom discuta despre modurile in care putem stoca anvelope de iarna.

Dupa cum bine stim, acestea trebuie inlocuite odata cu venirea sezonului cald. Odata cu venirea primaverii, atunci cand se usuca pavajul, o pereche de anvelope de iarna se poate uza mult mai rapid. Din acest motiv, ele trebuie inlocuite cu anvelopele de vara iar cele vechi depozitate intr-un loc racoros si uscat, cum ar fi un subsol sau o debara. Depozitarea de anvelope de iarna intr-un garaj obisnuit sau o magazie le poate deteriora din cauza caldurii extreme si a umiditatii ridicate.

Sfaturi de stocare anvelope de iarna

Asadar, spalati intotdeauna anvelopele dupa sezonul rece. Anvelopele pot fi depozitate vertical sau stivuite, insa pentru siguranta, nu le stivuiti prea sus. Daca nu sunt montate pe jante permanente, nu le agatati de carlige.

Pastrati-le in pungi etanse pentru a ajuta la pastrarea uleiurilor in cauciuc. Poate nu considerati ca este un aspect important, insa anvelopele trebuie sa isi mentina elasticitatea. Astfel, asigurati-va ca ele sunt stocate corespunzator.

depozitare anvelope iarna

Doamna din imagine nu pare sa aiba nevoie de ajutor in depozitarea anvelopelorl… 🙂

Evitati sa le depozitati langa o soba, un calorifer sau un radiator. Luand in considerare cele mentionate mai sus, este important sa pastram anvelopele intr-un loc rece si ferit de lumina.

La aproximativ 7 C si mai putin, cauciucul pentru anvelopele all-season si de vara incepe sa se intareasca, reducandu-si drastic capacitatea de aderenta cu drumul. Anvelopele specifice pentru iarna sunt formulate pentru a continua sa ofere flexibilitate, chiar si in medii sub zero C.

Anvelopele de iarna au lamele mai adanci si mai raspandite sau fante subtiri taiate orizontal pe suprafata. Ele sunt concepute pentru a crea mai multa miscare si, in esenta, „musca” din gheata, precum si pe orice zapada care s-ar putea agata de ele.

Speram ca aceste informatii o sa va fie folositoare si le veti avea in considerare atunci cand schimbati anvelopele de iarna si va ganditi cum si unde sa faceti procesul de stocare.

teste adac anvelope iarna

Ce anvelope de iarna a mai testat ADAC si ce calificative a oferit?

ADAC este de departe un “barometru” in industria de anvelope. Testele facute nu ii lasa pe producatorii cu nume sonore sa lase garda jos si ne ofera noua, consumatorilor, motive sa achizitionam sau nu cele mai noi modele de anvelope.

Ultimele teste sunt facute de ADAC la anvelope 255/50 R17 si masinile cu care s-au facut testarile au fost Audi A4 si MBW seria 3.

Cu ce sa incepem? Cu vestile bune sau ce cele rele? Sunteti pregatiti? Pe lista celor cu note proaste se afla si un producator de top.

Anvelope de iarna care dezamagesc in 2021

Goodride Z-507 Zuper Snow

Iata o anvelopa care nu a luat nota de trecere la testele. Conform testelor facute, Goodride Z-507 Zuper Snow are performante slabe atat la plecarea pe zapada cat si in manevrabilitatea pe drumuri acoperite cu zapada.

teste anvelope adac

sursa adac.de

Verdictul ADAC este 5,5 – INADECVAT. Ce inseamna aceasta nota? ADAC spune asa:

  • de la 0,6 la 1,5 – foarte bine
  • de la 1,6 la 2,5 – bine
  • de la 2.6 la 3,5 – satisfacator
  • de la 3,6 la 4,5 – suficient
  • de la 4.6 – inadecvat

Linglong Green-Max Winter UHP

Cauciucul produs de chinezi dezamageste la capitolele: distanta de franare, acvaplanare si manipulare. Linglong Green-Max Winter UHP primeste nota 5.5 si intra in categoria de anvelope nerecomandate de ADAC.

anvelope iarna chinezesti

sursa adac.de

Care sunt castigatorii anului la categoria de anvelope 255/50 R17?  Nimeni altii decat Dunlop Wintersport 5 , The Michelin Alpin 6 și Goodyear UltraGrip Performance + . Sa-i aplaudam si sa luam in considerare notele excelente la toate testele in conditii vitrege.

Dunlop Wintersport 5

Dunlop Wintersport 5, anvelopa de iarna, primeste scorul de 2.3 puncte si se numara in recomandarile marelui guru al anvelopelor. Echilibrata, cu performante inalte pe drumuri umede, acoperite cu zapada sau uscate, anvelopa Dunlop castiga la caopitolul cel mai mic consum de combustibil si ofera o manevrabilitate excelenta in orice conditie meteo.

Dunlop Wintersport 5

sursa adac.de

The Michelin Alpin 6

Michelin nu se dezminte, ne confirma inca o data valoarea castigata in timp. Castiga detasat la capitolul uzura si obrine un scor de 2.3 puncte. Anvelopa de iarna The Michelin Alpin 6 obtine rezultate foarte bune pe toate categoriile de drumuri, inclusiv pe cele acoperite cu gheata si zapada.

anvelopa The Michelin Alpin 6

sursa adac.de

Goodyear UltraGrip Performance +

Chiar daca nu se ridica la performantele primelor doua anvelope, Goodyear UltraGrip Performance + obtine 2,5 puncte pentru a ca fost usor depunctat la performantele obtinute pe drumurile uscate.

Goodyear UltraGrip Performance +

sursa adac.de

Cauti anvelope de iarna  255/50 R17 ? Acum ai recomandari calde care sa iti usureze misiunea.

Nu cresc preturile la anvelope

Nu cresc preturile la anvelope!

Ne-am obisnuit sa creasca preturile la orice. Nici nu plecasera pasarile in tarile calde cand furnizorii de gaze naturale si energie ne-au majorat preturile cu 25%. La sfarsitul lui septembrie, inceputul lui octombrie asiguratorii maresc si ei valoarea RCA-ului, ba mai mult, o dubleaza. Cresc preturile si la anvelope? NU! De 3 ori nu!

Noi ramanem constanti si mentinem preturile anvelopelor. Ba mai mult, oferim reduceri ori de cate ori avem ocazia. Transportul de anvelope GRATUIT a fost mereu prezent in serviciile noastre si asa va ramane.

A doua parte a anului 2021 incepe sa imi displaca. Pe langa preturile care sar in aer mai ceva ca floricelele de porumb, izolarea fortata ne bate la usa. Nu voi deschide cutia Pandorei si nu voi vorbi de pandemie, nu azi. 😉

Preturile si reactiile in lant

Productia se bazeaza pe energie. S-au scumpit produsele uzuale? Da!  Odata cu cresterea valorii RCA, transportatorii vor fi indreptatiti sa creasca preturile si asta va produce o reactie in lant. Totul va avea de suferit si nu cred ca suntem pregatiti pentru asta.

Statul a anuntat majorarea salariului minim de la 2300 la 2550 lei. Asta inseamna aproximativ 130 lei mai mult decat scrie acum pe fluturasul de salariu. Net. Stii vorba aia, “ii iei , nu ii dai”, dar totusi…

Romanii inclina catre anvelope all seasons

RAR spune raspicat ca daca anvelopele sunt marcate cu literele M si S (M.S.; M&S, M+S) pot fi folosite pe timp de iarna. Desi in presa aparusera tot felul de informatii legate de faptul ca anvelopele all season nu mai pot fi folosite iarna, RAR clarifica aceste zvonuri si subliniaza inca o data ca anvelopele marcate MS indeplinesc conditiile prevaute de legislatia rutiera.

Nu conteaza cum se numesc anvelopele. Daca ele sunt marcate MS acestea pot fi folosite pe drumurile publice pe timp de iarna.

Astea fiind spuse, zic sa ramanen optimisti si sa ne asteptam si la lucruri bune.