Întrebări Frecvente

De ce sa ma inregistrez?

Daca esti inregistrat pe www.ityres.ro ai acces la toate informatiile si serviciile de pe site cu ajutorul carora: poti comanda foarte usor orice produs, fara sa mai fii nevoit sa completezi toate datele tale personale;primesti orice comanda la adresa solicitata de tine;poti face precomanda pentru orice produs care nu e momentan in stoc, urmand ca tu sa fii notificat atunci cand el revine in stoc;te poti abona la newsletter, iar acesta iti va fi trimis pe adresa ta de email.

Cum ma inregistrez?

Pasul 1: In partea dreapta de sus a site-ului gasesti o zona numita "Contul meu".
Pasul 2: In partea de jos a acestei zone exista optiunea "Creeaza cont nou" pe care trebuie sa apesi pentru a-ti inregistra contul.
Pasul 3: In pagina nou deschisa trebuie sa-ti introduci datele personale, apoi sa apesi butonul "Continua".
Pasul 4: In scurt timp, vei primi pe email mesajul de confirmare a contului tau.

Ce se intampla cu datele mele personale?

Tinand cont de politica de protejare a informatiilor, anumite date generice din formularul de inregistrare pot fi oferite tertilor, dar nu si datele personale de identificare. Exceptie fac cazurile in care tu accepti acest lucru in mod explicit sau in cazul in care furnizarea acestor date este necesara pentru a respecta legea si procedurile judiciare.

Cum comand?

Pe site-ul www.ityres.ro poti comanda online, cu plata ramburs sau prin card, orice produs doresti, fara sa mai fii nevoit sa mergi la magazinele specializate de vanzare a anvelopelor. Ce beneficii ai? Economisesti si timp si bani. Pentru a cumpara un produs, el trebuie mai intai adaugat in cosul de cumparaturi prin apasarea butonului "Adauga in cos" existent in dreptul produselor. Cosul tau de cumparaturi, actualizat in permanenta, iti sta la dispozitie in partea dreapta de sus, sub zona de accesare a contului.

Ce poti face in cosul de cumparaturi?

Poti schimba cantitatea fiecarui produs pe care vrei sa-l comanzi.Poti vizualiza costul produselor pe care le-ai ales.Poti renunta la un produs din cos (trebuie sa completezi cifra "0" in casuta cu numarul de bucati sau sa apesi pe butonul rosu "Sterge").Cand doresti sa finalizezi comanda, trebuie sa apesi butonul "Continua". In fereastra nou deschisa, trebuie sa completezi datele tale personale si adresa de livrare (aceste date pot fi salvate ca implicite pentru o viitoare comanda – in caz ca ele se vor schimba, vei putea si tu sa le schimbi). Apoi, trebuie sa alegi modalitatea de transport a produselor si modalitatea de plata.Dupa completarea acestor date, poti finaliza comanda. Un email de confirmare va fi trimis pe adresa ta de email.

Ce se intampla cu comanda mea?

Noi preluam si procesam comenzile primite in cel mai scurt timp posibil, fara sa depasim o zi lucratoare. Procesarea comenzilor se face in ordinea intrarii si in limita stocului disponibil. Desi noi verificam zilnic disponibilitatea fiecarui produs, se poate intampla totusi ca, la momentul comenzii online, produsul sa nu se mai afle in stoc. In acest caz, te vom contacta telefonic sau pe email pentru a confirma anularea sau livrarea partiala a comenzii tale. In situatii exceptionale (vacante, perioade foarte aglomerate), exista posibilitatea unor intarzieri in procesarea si livrarea comenzilor. De asemenea, nu procesam comenzi in weekend-uri si nici in perioadele sarbatorilor legale.

Se poate intampla ca pretul afisat sa fie diferit de pretul real?

Toate produsele de pe site-ul www.ityres.ro au preturile reale si corecte, exprimate in lei si cu TVA-ul inclus. Aceste preturi sunt valabile cu exceptia unor cazuri in care apar erori umane la introducerea acestora in site. Daca, in schimb, s-a intamplat sa comanzi un produs cu pret afisat eronat, noi te vom contacta prin email sau telefonic pentru a confirma comanda ta in noile conditii.

Cum platesc?

Momentan pe iTyres este valibla doar plata prin ramburs sau numerar

Cum sunt livrate produsele?

Ai de ales intre doua modalitati de livrare:
1. Livrarea prin curierat rapid (Fan Courier)
Coletul tau va ajunge la adresa pe care ai trecut-o in comanda si-ti va fi inmanat personal de catre curier. Datele tale de contact vor fi scrise pe colet pentru a-l ajuta pe curier sa ajunga la destinatie. De asemenea, e important ca in formularul de comanda sa specifici si un numar de telefon la care curierul sa te poata contacta in caz de nevoie.
2. Livrare prin curier 24h -120h in tara

Exista taxe de transport?

Nu se percep taxe de transport.

De ce nu pot plasa o comanda?

In caz ca ai probleme in procesul de realizare a comenzii online, te rugam sa ne contactezi folosind formularul de contact pentru a te putea ajuta si pentru a remedia problemele.

De ce nu pot accesa anumite pagini ale site-ului?

Daca nu poti accesa anumite pagini inseamna ca ele sunt disponibile doar membrilor inregistrati. Pentru a le putea vedea, trebuie sa intri in contul tau sau, daca nu ai deja, sa-ti creezi unul. Doar asa ai acces la toate avantajele site-ului.

Pot returna produsele necorespunzatoare?

Da, poti returna produse in cazul in care acestea au defecte sau au fost deteriorate in timpul transportului. Iti vom schimba aceste produse in limita stocului disponibil. In cazul in care nu mai doresti sa achizitionezi produsele comandate online, ne poti returna coletul in termen de 10 zile si vei primi banii inapoi, atat timp cat coletul este in aceeasi conditie in care l-ai primit. Plata returnarii va trebui sa fie suportata de tine, iar noi iti vom restitui contravaloarea produselor returnate, dupa ce vom constata ca acestea sunt in starea in care au fost expediate.Important: retururile acceptate de firma noastra se vor face numai prin intermediul Fan Courier.

Daca intrebarea ta nu se gaseste in lista noastra sau rapunsurile date nu ti-au fost de ajutor, ne poti contacta oricand folosind formularul de contact. Daca ai sugestii care pot imbunatati serviciile noastre, le asteptam cu placere.

Transport Gratuit oriunde în Țară!
Program
Non-Stop